Перейти до головного вмісту
Бокова панель
На головну
Календар
Більше
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
На головну
Календар
Відкритий покажчик курсу
ОППРЗГОСБ
навчальні плани
Навчальний план. Вступ 2024
Навчальний план. Вступ 2024
Умови завершення
Клацніть
061Скан навчальних планів 2024-101-102.pdf
для перегляду файлу
◄ Навчальний план Вступ 2023
Перейти до...
Перейти до...
Оголошення
Освітня програма 2023 "Реклама і звʼязки з громадськістю"
Освітня програма 2024 "Реклама і звʼязки з громадськістю"
Освітня програма 2025 "Реклама і звʼязки з громадськістю"
Навчальний план Вступ 2023
Навчальний план Вступ 2025
ОК 1 Робоча Програма Іноземна мова за професійним спрямуванням / Foreign Language for Specific Purposes
ОК 2 Робоча програма Нові медіа та комп’ютерні технології / New Media and Computer Technologies
ОК 4 Робоча програма Масові комунікації / Mass Communication
ОК 5 Робоча програма Культурна спадщина України / Cultural Heritage of Ukraine
ОК 6 Робоча програма Медіаграмотність та основи критичного мислення / Media Literacy and Basics of Critical Thinking
ОК 7 Робоча програма Права людини в професійній діяльності / Human Rights in Professional Activity
ОК 8 Робоча програма Практична стилістика української мови / Practical Stylistics of Ukrainian
ОК 10 Робоча програма Журналістика / Journalism
ОК 11 Робоча програма Економіка суб’єктів у сфері медіа / Economics of Media Entities
ОК 13 Робоча програма Маркетинг / Marketing
ОК 14 Робоча програма Теорія зв'язків з громадськістю / Theory of Public Relations
ОК 15 Робоча програма МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ / MARKETING COMMUNICATIONS
ОК 16 Робоча програма РЕКЛАМА / ADVERTISING
ОК 18 Робоча програма Організація роботи рекламного та PR-агентства / Advertising and PR-Agency Management
ОК 19 Робоча програма Рекламні та PR-технології / Advertising and PR-Technologies
ОК 20 Робоча програма ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ / CONSUMER BEHAVIOR
ОК 22 Робоча програма МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В РЕКЛАМІ ТА ЗВ'ЯЗКАХ З ГРОМАДСЬКІСТЮ / MARKETING RESEARCH IN ADVERTISING AND PR
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА / PRACTICAL TRAINING
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ / MARKETING COMMUNICATIONS
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РЕКЛАМНОГО ТА PR-АГЕНТСТВА / ADVERTISING AND PR-AGENCY MANAGEMENT
Навчальний план Вступ 2025 ►